1.10.14

The Bunnyman Massacre Aka Bunnyman 2 (2014)


          Μετά τη γλυκανάλατη καμμενιά του Φρανκ και την αναίμακτη Iσπανική του θυρωρού, είχα ανάγκη από αίμα, πολύ αίμα, να λουστώ στο αίμα, να κάνω μακροβούτι με ανοικτά τα μάτια σε μιά πισίνα αίματος, έτσι αποφάσισα να δω αυτό.
(Tρομακτικό ε;)

          Λοιπόν, θα είμαι ειλικρινής μαζί μου, δεν έχω δει το Bunnyman ένα, ποτέ δεν βλέπω το σίκουελ χωρίς να έχω δει το πρώτο μέρος, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση κάτι μου 'λεγε (οι φωνές στο κεφάλι μου) ότι δεν έχει και πολύ σημασία. Το Bunnyman massacre ξεκινάει με ένα τύπο σε κοστούμι κούνελου, να μπαίνει σε σχολικό λεωφορείο κρατώντας αλυσοπρίονο και να κατακρεουργεί τα παιδάκια που προσπαθούν να ξεφύγουν πατώντας με να σε πατώ, από το πίσω παράθυρο / έξοδο κινδύνου. Δυστυχώς η σκηνή δεν είναι τόσο όμορφη όσο ακούγεται, κυρίως λόγω έλλειψης gore, αλλά επειδή είναι μία ωραία ιδέα είπα να μην γκρινιάξω και να ελπίζω για το καλύτερο στη συνέχεια, που φυσικά (όπως και στη ζωή) δεν ήρθε ποτέ.
(Αwkward)

          Ο κούνελος ζει μαζί με τον αδελφό του (έχω την εντύπωση ότι στο πρώτο υπήρχε ολόκληρη οικογένεια) σε ένα ράντσο, παντοπωλείο, δε ξέρω τι, στη μέση του πουθενά και κυνηγάνε τουρίστες, πεζοπόρους, περαστικούς κλπ για να ψυχαγωγηθούν και να τους κάνουν απάκι παστό Καλαμάτας για το παντοπωλείο τους. Ο κούνελος θυμίζει τον Leatherface (Texas chainsaw massacre) και ο αδερφός του κούνελου είναι ίδιος ο Mick Taylor, ο κάγκουρας sniper από το Wolf Creek. Γενικά όλο το στόρι θυμίζει (σε σημείο αντιγραφής) μια μίξη Texas Chainsaw Massacre και Wolf Creek αλλά χωρίς να φτάνει κανένα από τα δύο σε κανέναν τομέα.
Ο Mick Taylor και ο leatherface ντυμένος μπαγκζμπάνι

         Μετά το σκηνικό με το λεωφορείο, κάποιες οικογενειακές στιγμές, τις δολοφονίες κάποιων τυχάρπαστων κατασκηνωτών και άλλες οικογενειακές στιγμές με επικοδομητικές συζητήσεις μεταξύ των δύο αδελφών (ο ένας είναι μουγγός και ο άλλος μονίμως μπουκωμένος), τα αδέλφια εντοπίζουν τέσσερα (4) κορίτσια, που από τα τέσσερα μένουν τα δύο (2), και λίγο πριν αρχίσουν τις κουνελιές με τα δύο τέταρτα, το ένα αρχίζει τα παζάρια λέγοντάς τους ότι μπορεί να τους φέρει τρία κορίτσια (3) που είχε δει κάπου εκεί κοντά (στη γαμημένη έρημο), για να τις αφήσουν ελεύθερες, και έτσι γίνεται, μόνο που τις αφήνουν για να τις ξαναπιάσουν μετά από λίγο (duh). Έτσι έχουμε σύνολο πέντε ( 4-2+3-2+2=5 ) κορίτσια δεμένα, βρώμικα και ιδρωμένα. Τι θα γίνει από 'δω και πέρα; Θα γαμηθούνε σαν κουνέλια; Θα πνίξουν το κουνέλι; αχ κουνελάκι κουνελάκι ξύλο που θα το φας μέσα σε ξένο περιβολάκι τρύπες να μην τρυπάς; Ότι και να γίνει δεν θα είναι αντάξιο καμιάς προσδοκίας κανενός.
          Όσο εντυπωσιακή είναι η στολή και η μάσκα, και η μάσκα μέσα από τη μάσκα, άλλο τόσο δεν είναι η ταινία. Οι φωνές είχαν δίκιο για το ότι δεν έχει σημασία που δεν έχω δεί το Bunnyman ένα (και γενικά ότι τίποτα δεν έχει σημασία), και εγώ είχα άδικο που νόμιζα ότι θα λουστώ στο αίμα, σκέτη απογοήτευση.

Το τρέιλερ

Η καλή αφίσα
"inspired by true events", νταξ'
Η κακή αφίσα

Και η άσχημη αφίσα

 "Είναι αλήθεια αυτό που λένε για τα κουνέλια;"

(Ποίημα)

"Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα"

"Δε μου αρέσουν καθόλου αυτά που γράφεις"
(ούτε εμένα)

"Κουλούρα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου