30.10.14

The Canal (2014)


          Ζευγαράκι μιά χαρά ευτυχισμένο και τα συναφή, αυτή έγκυος αυτός μαλάκας, αγοράζουν παλιό σπίτι δίπλα σε κανάλι (όχι τηλεοπτικό), κάνουν τρομακτικό παιδάκι (creepiest kid ever, ελπίζω να μην έχει κάποιο πρόβλημα και στην πραγματικότητα) και ο εφιάλτης αρχίζει. Αρχίζει για το μαλάκα προφανώς, αφού ο γάμος του πάει κατά Διαόλου, η σύζυγος που έφτυσε αίμα να της αγοράσει το γαμώσπιτο, του τα φοράει μες στη μούρη, και σαν να μην έφτανε αυτό, ανακαλύπτει ότι τα παλιά τα χρόνια τα καλά, ένας τύπος, είχε σφάξει εκεί μέσα, όλη του την οικογένεια, και από τότε όποιος μένει εκεί, παθαίνει τα ίδια (ωραίο σπίτι της πήρες, τα θες και τα παθαίνεις).
"Στα χρόνια τα δικά μας, δεν χωρίζαμε στην πρώτη δυσκολία, το παλεύαμε"

          Ένα βράδυ παρακολουθεί τη γυναίκα του, να σιγουρευτεί για το κέρατο, γιατί δεν του έφτανε να την βλέπει να φλερτάρει μπροστά του, ήθελε να την δει και να πηδιέται (δεν είναι κακό, πολλοί γάμοι έχουν σωθεί έτσι). Βλέπει ότι βλέπει και ...τα φαντάσματα ξεκινάνε το πάρτυ. Δε θέλει και πολύ ο άνθρωπος για να του τη βιδώσει, ή να του λασκάρει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Μία το Honeymoon, μία το Gone Girl, τρίτωσε το κακό με το Canal και τις ταινίες προπαγάνδα εναντίων του γάμου.
"The box, you opened it, we came"

          Το The Canal είναι μία κοινότυπη ταινία γεμάτη κλισέ, αλλά είναι καλογυρισμένη και αυτό που κάνει το κάνει καλά. Την ιστορία την έχουμε ξαναδεί (The Shining, Amityville κλπ), από την αρχή ξέρεις τι παρακολουθείς και σκέφτεσαι "συμβαίνουν πραγματικά ή είναι όλα στο μυαλό του;". Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι κάποιες σκηνές, θυμίζουν υπερβολικά παλιότερες ταινίες του είδους. Ειδικά μία είναι ίδια με χαρακτηριστικότατη σκηνή, πολύ γνωστής ταινίας τρόμου. Δηλαδή έλεος, θεμιτό να αποδώσεις φόρο τιμής σε αγαπημένες σου ταινίες, αλλά αυτό είναι ξεδιάντροπη αντιγραφή, σαν να γράψω εγώ ένα κομμάτι στην κιθάρα και να βάλω μέσα το ριφ του Smoke on the water. Ευτυχώς για μένα, κάπως σώζει την κατάσταση το τέλος (όχι επειδή τελειώνει), επειδή ξεφεύγει από τα κλισέ.

Το τρέιλερ

Το μεγάλο τρέιλερ με τα σπόιλερ

 Η μία ωραία αφίσα

Η άλλη ωραία αφίσα

Η μάπα αφίσα

(Χαλάρωσε, κανείς δεν σε παρακολουθεί την ώρα που τον πλένεις)

"Smoooke on the waaaater"

"Το σπίτι στοιχειωμένο, το παιδί βλαμμένο, με άλλον γαμιέμαι και σ' έχω γραμμένο"

"Θεέ μου, γάμος και παιδί!"

"Γιε μου, είναι ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου"

(Αυτό το έχω κάνει κι εγώ όταν είχα χάσει τα κλειδιά μου)

"Σε βλέπω που με βλέπεις"

"Το μέλλον μας προβλέπεται λαμπρό"

"Δύο στα τρία, επειδή είμαι καλός"

5 σχόλια:

  1. χαχαχαχααα!!!!! Μαλάκα είσαι ένα καινούριο αστερι, ένα μικρός θεούλης που γεννιέται. Μακάρι να υπηρχαν κι άλλοι μπλόγκερ σαν εσένα.
    Καλύτερη μου στιγμη όταν βάζεις υπότιτλους σε αφίσες και τα συναφη στο τέλος....πάντα (και κοάλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα με ματιασεις και θα κοψουν του γειτονα το ιντερνετ.
      Αυτο με τους υποτιτλους και μενα μου αρεσει (τα υπολοιπα τα γραφω ψυχαναγκαστικα), αφου σκεφτομαι σοβαρα να ξεκινησω να κανω υποτιτλισμο σε ταινιες και να γραφω αλλα αντ' αλλα.

      Διαγραφή
  2. εμένα με γοήτευσε που το τραγούδι "Πού 'ναι τα χρόνια τα παλιά" είναι του '34 [αλλά το τραγούδι της συζύγου στιχουργικά ξεπερνά τα πάντα]

    ΑπάντησηΔιαγραφή